2009-02-02

Dopdag med semla

Idag är det firande av dopdag! C döptes idag för 11 år sedan.
Jag tycker att man ska ta alla möjligheter att fira, därför dammar vi av dopljuset (om jag hittar det) och äter semlor till efterrätt.



Dom är köpta och inte hembakade - ser hyfsat goda ut ändå, tycker jag. Kanske lite transportskadade men lite florsocker piffar upp! Eller ??


Och kära gudföräldrar - få inte dåligt samvete att ni inte är med och firar.
Kom bara ihåg att jag/vi vill att någon av er tar hand om Prins om det händer oss något.

Kram och hurra. hurra för "dopdagsbarnet"

1 kommentar:

  1. Älskade C, GRATTIS på denna din stora dag!
    Tänk att det ska vara så svårt att komma ihåg just denna dag! Det är tur att du har en mamma som är världsbäst på minsta bemrkelsedag och dessutom älskar att fira dom.
    En kombination av att älska fester och att vara storresyrra, tror jag.
    Hur som helst C, du vet att jag älskar dig!
    Puss
    Moster och skamsen gudmor!

    SvaraRadera