2009-03-12

Ledig dag i väntans tider.

I korthet kan man säga att dagen har gått åt till snöröjning, promenad, storhandling och surfing och otålig väntan på våren.
Har varit runt på massor av bloggar och fått tips och ideer - härligt!
Några har "man tager vad man haver" månad nu i mars. Vad jag förstår går det ut på att man är kreativ med,och också slutför, det man har hemma. Inga nya inköp ska göras- kul ide tycker jag.

Har också hittat mycket fina saker med bokstäver och ord - tillhör mina favoriter just nu.

Så i väntan på våren, landet och lönen så tog jag vad jag hade hemma och gjorde dessa kuddar.
Tänkte att dom kunde ligga i vita soffan på landet.
Vad tror du om det kära syster?



Dessa kuddar går förstås att beställa av oss med valfritt ord, maila oss vid intresse.

Vad jag saknar ute på nätet är härliga Påskkransar.
Jag efterlyser därför det nu, är det någon som har tips på var jag kan finna ideer kring kransar till Påsk? Jag vill egentligen ha bra lösningar för dekoration på förstukvisten, så allt är av intresse!
Tacksam för alla tips!

Nu ska jag mysa på i en av de underbara Vera Velour rockarns!

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Om jag vill beställa kuddfodral hur ska jag göra då?

    Lotan

    SvaraRadera
  2. Maila till helena@glimra.nu så tar vi det därifrån.
    Helena

    SvaraRadera